Nuffnang Ads

Agoda Ads

Sunday, October 18, 2015

Anies Buat Kejutan!!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Anies kurus kecil
berbanding saya :p
Ya Allah, semalam blogger Anies buat kejutan pada saya... Eh, memang terkejutlah saya. Anies datang rumah saya semata-mata nak hantarkan hadiah saya.

Oh lupa, bulan lepas saya ada join contest yang dianjurkan oleh Anies (Tudung Aidijuma by Anies), kira rezeki saya... Sebab saya antara pemenang contest tu... 

Anies ada minta alamat semua untuk tujuan pengeposan hadiah... So, saya memang dah bagi detail yang diminta tapi tak sangkalah yang Anies nak hantar sendiri hadiah saya tu. Saya macam tak percaya pula, bila Anies berdiri depan rumah saya... Ok saya sangat excited! Sebab Anies rakan alam maya pertama yang saya jumpa.

Syukur alhamdulillah, walau pertemuan itu amat singkat, namun saya rasa seronok dapat jumpa Anies... Dalam blog pun dah terasa dekat di hati, inikan pula bila ketemu, kan?! (^_^)

Terima kasih Anies, sudi hantar sendiri hadiah saya tu... Dapat tudung Aidijuma! Ala, tapi seperti yang saya dah agak, berebut la saya dengan Alisya tudung tu. Tapi dah sah-sah la jadi tudung Alisya... Sebab ada gambar dinasour, comel pula tu... (^_^) Alisya pun dah cakap siap-siap, "Ini tudung Alisya... Mama jangan pakai!" Haih, kemain tau... Mama yang masuk contest, dia pula yang ambil hadiah Mama... Sabar je la...

Meh saya belanja satu gambar Alisya pakai tudung Aidijuma, pemberian Anies tu...Thank you, Anies...! (^_^)

Comel la kalau Alisya pakai... kalau mama dia pakai
menangis pula dinasour tu... (T_T)

11 comments:

  1. Alhamdulillah persahabatan alam maya terjalin indah hingga dapat bersua .tahniah juga mendapat tudung aidijuma yg cantek...memang sesuai sangat utk gadis comel tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak SI... memang jadi hak milik dia la ni.. 😢

      Delete
  2. alhamdulillah
    seronokkan dpt berjumpa kawan alamm maya.
    smga persabatan ini kekal.aamiin

    ReplyDelete
  3. Bestnya..ini betul2 kejutan yg tak disangka..blogger yg pertama pulak tu patut la excited habis..

    Tudungnya memang sesuai utk alisha..sy tak berapa minat aj.hehe

    ReplyDelete
  4. Bestnye dah menang tudung pastu dapat pulak jumpe kawan blogger...tahniah dik...tudung tu memang comel sgt untuk Alisya jadi mamanye pepandai pi beli tudung lain....hahaha

    ReplyDelete
  5. Tahniah menang contest dan dapat hadiah... boleh pulak anak dara tu pakai tudung tu yer..rezeki dia lah..

    ReplyDelete
  6. ekeke dlm pic je kecik kak... sbb bleh edit hahahaha

    sama2

    ReplyDelete
  7. Tahniah, Nora. Seronoknya dapat bertemu empat mata dgn Anies :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... Moga ukhwah kekal selamanya...

    ReplyDelete
  9. Betullah NK, comel pulak bila Alisha pakai tudung dinasor tu....
    Awak tgh buat apa masa tu NK. Mesti terkejut kan tetiba ada rakan alamaya depan pintu rumah hihi....Rezeki jangan ditolak katanyakan...

    ReplyDelete
  10. tahniah ! byk kali xdapat jumpa anies. pegi KL pon xdpt jumpa. bila agaknya dpt jumpa depan2.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...