Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, February 20, 2013

IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013


Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah, 

Akhirnya dapat juga saya luangkan masa untuk join giveaway ni... Lama mencari peluang selain mencuci mata dan tergoda dengan hadiah yang ditawarkan. So jom meriahkan lagi IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013 ini. Mana tahu ada rezeki... Kalau berminat nak join, klik banner ya! (^_^)


Berikut adalah penaja bagi giveaway ini... Moga ada yang menjadi milik saya... :p Tak salah mencuba nasibkan?!
Jangan terlewat ya... tarikh tutup penyertaan adalah pada 28 Februari 2013.


  

24 comments:

  1. Good Luck ya...
    sy pun join juga GA ni..hadiah2 nya menarik..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la atie... geram tgk hadiah2nya... hihihi good luck juga...

      Delete
  2. Semoga berjaya kak..saya pun join juga. ^____^

    ReplyDelete
  3. tq dtg blog kak sekaligus follow:)

    semoga berjaya dgn GA nya..

    ReplyDelete
  4. good luck....menang nanti share hadiah dgn cikgu yer kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi dkt 400++ yang join... tah ada peluang ke tidak... huhuhuh

      Delete
  5. join jgk... :)) moga same2x ad luck...hihihi

    ReplyDelete
  6. good luck kak...

    thanks tau join :)

    ReplyDelete
  7. iye lah ada juga timbul keinginan join ni bila tengok hadiah yang menarik tu. good luck Nora.

    ReplyDelete
  8. Moga ada luck utk kita berdua. Hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...