Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Saturday, April 16, 2005

Hepi Besday 2 Me... :p




Kek biasa je...x smpt nak cari kek yg best2! :-p Posted by Hello

Alhamdulillah semalam genaplah 25 tahun menikmati hidup…
Pelbagai pengalaman yg ditimba sepanjang usia ini...
Yg mematangkan…
Yg meyakitkan hati…
Yg manis…
Yg pahit…
Yg sedih…
Yg memenatkan…
Yg meloyakan…
Yg macam-macam lagilah…

Kelmarin mak baru kuar spital… masih nampak lemah… dah janji ngan mak nak wat makan2 skit… pening gak mikir nak makan pe mlm tu… kek besday…?!? Mesti beli!! Sebab kak pura suke makan kek!

Puas tanya kat mak.. nak makan pe… mak kata tak de selera lagi nak makan… last2 pi pasar malam je… byk gak menda makan yg dibeli… antaranya… Kepok lekor, laksam, mee kari, kebab ayam/daging, jagung rebus... (er...ada lagi...tapi tak ingat). Selalunya kalau sesapa sambut besday, org tu akan blanja... biasanya KFC.. tapi mak tak leh makan ayam wat sementara ni... tu yg beli kat pasar malam je :p

Kebetulan kak long ngan abg long datang.. so agak meriah la makan2 malam tu... Adik (anak kak long) pun sonok makan kek.. Mak nampak hepi walaupun pucat skit..

Tak de apa yang org harapkan… cuma nak tgk mak sihat cam selalu… & yg paling penting org selalu doa, moga mak dpt tgk org bersanding/berumahtangga… tu mmg hajat mak… nak tgk salah sorang anak pempuan dia bersanding/berumahtangga… Dengan izin Allah... InsyaAllah...


p/s: Terkilan gak bila arwah tak sempat tgk org bertunang bebaru ni…
Al-Fatihah buat arwah ayah…


HEPI BESDAY gak buat ZAITIE (12 APRIL) & ADIE SURI (15 APRIL) = Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.... & moga kalian berjaya dalam apa jua perkara yang kalian lakukan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...