Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, May 16, 2012

Cikgu Minta Resipi :p

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,


Tadi masa jemput Faris dari taska... Cikgu Faris terus cakap, "Sedapnya puding roti akak... nak resipi boleh?"

"Ye ke? Alhamdulillah... boleh... nanti akak tulis ye" (jawab dengan malu-malu kucing)

"Budak-budak ni suka betul... si Faris pula bila kawan-kawan dia nak ambil puding tu dia cakap... 'Ni mama saya masak!' Suka sangat budak-budak ni makan..." (wah promote masakan mama dia... saya tersengih-sengih je la.. :p

Yang kat rumah ni pun en hubby dah habiskan... :-( kena buat lagi la gamaknya ni...  

Balik tu ada banyak sangat makanan dan jajan yang cikgu bagi... Habis ke tak nak makan semua tu?! Hari ni rasa nak bermalas-malasan... Penat pula rasanya... Haish!
 
p/s: Rakan-rakan bloggers kena cuba la resipi yang awesome ni!! :p
Yey, Puding Roti Kukus
Jom LIKE page ni...

6 comments:

  1. wahhh... mlm ni tido sambil senyum2 la tu.. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde la kak tini... cuma nak kasi tau rakan blogger... supaya cuba resipi ni... :p

      Delete
  2. insyaallah nak cuba buat la :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. alamak... dah habis la shahjiehan... nanti kita buat lagi yea... :p

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...