Nuffnang Ads

Agoda Ads

Sunday, December 08, 2013

Haih!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Dah seminggu lebih line broadband sangat slow di rumah saya... So dah seminggu lebih juga saya hanya membaca pelbagai buku, novel dan majalah yang ada dalam simpanan saya... Dah habis, ulang lagi... dah habis, ulang lagi... dan lagi... dan lagi... dan lagi...

Sepanjang masa tu juga saya hanya boleh intai internet, melalui phone saya... skrin yang kecil buat mata saya keletihan... Sepanjang masa tu juga asik bergaduh dengan Adam Faris yang mengamuk bila disuruh membaca buku... Meraung, menangis dan akhirnya muntah... Hai la anak... cuti sekolah, buku pun cuti ye...? Sabar je la... 

Ketika entri ini ditulis, saya ada di Gombak... Broadband laju... Tapi saya pula yang terkebil-kebil... Tak tahu nak mula dari mana... Akhirnya tulis entri ni dan sambung baca buku lagi... Haih!

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


16 comments:

  1. dh lama sgt cuti berblog,nk timing balik mmg amik masa sikit..:)

    ReplyDelete
  2. salam hujung minggu...jalan2 kat sini..heheh

    ReplyDelete
  3. kdg2 kalau beberapa hari tak menaip mesti rasa mcm keras semacam je jari jemari nak menaip..hihi

    ReplyDelete
  4. perkara biasa bila ada benda yg leh dibuat entry tapi tak terfikir nak membuatnya ...

    ReplyDelete
  5. Memang slalu mcm tu kak. Bila dah lama tak updete, Blur jer.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...