Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, January 29, 2014

Wordless Wednesday #47

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam Rabu,


Kupasan isu tentang Fiqah Kulinari dalam Malajah Al-Ustaz, sangat menarik...!! Ditulis dengan gaya bahasa yang mudah bermula dengan ilmu ketika membeli bahan mentah, memasak dan seterusnya menghidangkan makanan tersebut. 

Eh betul... Nak masak pun kena ada ilmu... kena ada kefahaman... Mana yang  halal, bila yang jadi haram, semua kena tahu...

Wanita (khususnya surirumah)... Isu Fiqah Kulinari ini sangat dekat dengan kita... Jom tingkatkan kefahaman kita, dalam menyediakan hidangan untuk ahli keluarga... Dapatkan Majalah Al-Ustaz, Isu No. 22 di pasaran dengan harga RM9.00 sahaja.

JOM CARI ILMU! (^_^)

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


10 comments:

  1. saya setuju bila akak kata nak masak pun kena ada ilmu
    kalau tak kita tak tahu mana betul dan salah ye dak

    ReplyDelete
  2. semua bnda dibuat mesti ada ilmu kan..kalau main hentam keromo je ntah apa la yg jadi..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... kena tahu sikit sebanyak... :)

      Delete
  3. tul tu...terutama dr segi bab halal haram...jgn main hentam jer

    ReplyDelete
  4. masak dari hati...masak with iman..

    ReplyDelete
  5. Dah beli. Tapi tak habis baca lagi. Memang menarik isi kandungannya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...