Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Thursday, January 23, 2014

Saya Suka Adam...!! (>_<)

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Hari ni macam biasa saya kena temankan Faris sampai masuk kelas... Mama pun kena join perhimpunan gamaknya! Sabar je la... Ada beberapa adegan yang mencuit hati saya berlaku hari ni...

Bila Faris masuk je kelas, ada seorang budak perempuan tolong Faris bukakan beg yang digalas dan sangkutkan beg tersebut pada belakang kerusi Faris... Kemain macam bos Faris tu... Kelakar pula saya tengok... 

Lepas tu budak perempuan tu pandang saya dan datang pada saya... Saya senyum dan pandang tag nama yang dipakai... Aina namanya...

Aina: Acik, acik... (sambil hulur tangan nak salam saya)

Saya: Ni Aina ya...?! 

Aina: Ha ah... (sambil tersenyum-senyum malu)

Saya: Aina kawan dengan Adam Faris ke?

Aina: Ha ah, saya suka Adam! (sambil tersipu-sipu dan lari ke sebelah Faris...) Saya?! tergelak kecil. Kelakar pula rasanya!

Sempat saya snap gambar ni... Yang budak perempuan berdiri sebelah Faris tu la Aina... Yang budak lelaki seorang lagi tu, saya dok perhati je... Tak tahu kenapa dia geledah beg Faris, habis dibuka semua zip dan geledah isi dalamnya... Hai la anak-anak, macam-macam karenahnya... 


Nota kaki: Nampaknya Faris dah ok sikit... yang penting dia tak menangis... cuma saya kena bertahan sikit, hantar dia sampai ke kelas setiap pagi... Moga nanti dia boleh masuk sekolah sendiri... Berdiri dalam perhimpunan sendiri dan masuk kelas sendiri... 

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


23 comments:

  1. hehe...alahai ragam bebudak ni
    kelakau pun ada juga kan

    teringat dekat afif pula =)

    ReplyDelete
  2. Boleh buat majlis merisik dah ni..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.... pengsan!!! agaknya cam ni la org dulu2 tunangkan anak2 dari kecik... hahahha

      Delete
  3. alamak dah ada peminat gitu.. kira budaktu pompuan tu berani betoiler..
    yang budaktu mengeledahtu pe haller pulak yerk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la... macam2 karenahnya... ehtahlah tak tau apa yang dicari dalam beg adam faris tu... bkn ada apa pun... bila tanya "cari apa dalam beg adam faris?" terkebil2 dia pandang saya....

      Delete
  4. hahahaa..macam2 karenah kan nora..anak2 zaman sekarang..lebih daring gitew :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. betul... memang daring tau... menakutkan... huhuhu

      Delete
  5. Kelakar budak2 lani...
    hari tu makchaq tanya Nafisah.. sapa dia suka sekali kat kelas dia.. "Farish Danish" selamba dia jawab.. bila tanya kenapa... "sebab dia comel..."
    amboi baru tadika... advance sungguh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :O wahhhh.... kemain... hahahha budak2 sekarang mmg advance kan...

      Delete
  6. Waa... kecik2 dah ada peminat tu... :)

    ReplyDelete
  7. teringat masa anak akak dulu..masa tu baru pindah sekolah (tahun 3) cakap kt kwn2 baru..nanti tolong tjukkan Zaki nk ke kantin..berebut2 dak2 pompuan angkat tangan nk tolong heheh

    eh..lupa salam kenal..

    ReplyDelete
  8. bagus juga hantar Faris hingga ke kelas.. boleh jumpa peminat Faris… hihihi, gelihati rasanya bila baca entry ni…

    ReplyDelete
  9. Comelll!kecik2 dah ada peminat ye faris..hihi...adik niesa smpai darjah 2 kena hantar smpai tempat duduk...ni dh masuk drjah 3 cikgu dh pesan siap2 suh masuk sendiri..haha

    ReplyDelete
  10. wahhh adam dah ada peminat ye..hihi..comel je budak2 ni..
    insyaAllah lama2 nti OK lah dia.. dah ramai kawan nti..:)

    ReplyDelete
  11. ewah, kecik2 dah ada peminat dah..hehe.. biasalah budak2 kak, macam2 karenah kan... nyways, salam ukhwah ^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...