Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, February 03, 2016

Wordless Wednesday #59

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,


Betul tak? Betul tak? Rasanya betullah... (^_^)
 Apapun, buatlah takat yang kita mampu... sebab kerja-kerja surirumah ni tidak akan pernah habis, baik untuk surirumah sepenuh masa mahupun yang separuh masa...

Artikel berkaitan:


Pelbagai lagi artikel di bawah label Surirumah! (^_^) 


-->

16 comments:

  1. setuju kak....adat dunia lebih suka memandang kelemahan orang

    ReplyDelete
  2. betol tu dik buat la macam mana pon mesti ada je keje yg tengah menanti...kalau buat tak hirau nanti time rehat pon otak bejalan je bagitau keje tu tak siap keje tu belom buat...stress ...kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan?! Betul la kak.. selagi tak selesai mmg dok mikir je kan?!

      Delete
  3. Betul tu...kerja2 rumah takkan pernah habis..nak pulak yang ramai ahlinya dah tentu lebih lagi kerja rutinnya seperti memasak, membasuh, mengemas,menyapu dan menggosok pakaian... ...

    ReplyDelete
  4. satu kerja dah siap,10 lagi menanti..camtu la surirumah..huhu.suami pun kena la tolong sikit kan.

    ReplyDelete
  5. Tapi kalau anak kakak dia nampak
    Bila rasa bersih dan selesa mesti dia kata "mama baru vacuum/mop lantai ye. Wangi".

    ReplyDelete
  6. kerja rumah mmg x pernah habis ... redha je lah .

    ReplyDelete
  7. betul...suri rumah tak pernah habis tugasnya..

    ReplyDelete
  8. Housewife bnyk pahala tak nampak.
    Ganjaran besar tu.

    ReplyDelete
  9. hahahaha kannnn. kerja rumah lah kerja yang tak pernah habis2. lagi satu kerja mengemas mainan anak. haishhh

    ReplyDelete
  10. Setuju sangat, Nora! Memang kerja rumah ni macam satu task yang takda penghujungnya tau. Lepas satu, satu kerja nak dibuat. Tapi cubalah kita buat-buat lupa nak buat kerjarumah, memang terus dicop 'pemalas'!

    ReplyDelete
  11. hadoi la...
    letih nyer la tgk gambo tu.
    boleh imagine!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...