Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Tuesday, October 30, 2012

Ziarah Adik Harraz...

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Ala... ni cerita dah basi sikit... 23/10/12 hari tu bawa AF ziarah baby baru uncle Sharel dengan auntie Nana... Dekat je, di Taman Sunway, Gombak. Alisya nampak excited tengok baby pada mulanya... Tapi bila dah lama-lama, dia pun sibuk main mainan Abang Mirza yang hyperactive! (^_^) 

Comel betul tengok mereka berebut mainan Mirza, yang kebanyakkannya LORI! Lori pasir ada... lori simen ada... Lori kargo ada.. Lori Tesco ada... Lori Giant ada.. kalau nak tahu, Mirza memang suka LORI... hehehe

Ok, jom tengok adik kepada Mirza si peminat LORI... 

Harraz yang tidur sokmo... dari kami datang, sampai la kami balik...
AF & Mirza... dah sepah-sepah mainan
main iPad pula...

18 comments:

  1. Bebudak jaman skang ni tak sah klo tak main ipad kan. Alololo...bestnya baby tu tido.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah betul tu... mana2 je semua pegang iPad... hm...

      Delete
  2. comelnya adik harraz,lenanya dia tido.
    Lama dah x cium bau bb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... lena sangat... rumah bising pun dia layan tdo je.. kan?! sedapnya bau baby... harraz hari tu abis ku gomol... hahaha

      Delete
  3. anak wak punye skrin iPad dah retak sehibu laa makk.. uuHUuu

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. comelkan?! (^_^) geram tengok dia tidur je...

      Delete
  5. comelnyeeeeeeeeeee !!! aum3 .. geram nak cubit!

    ReplyDelete
  6. as salam

    sonoknye bila tgk wajah baby :)

    ReplyDelete
  7. bdk2 zmn skrg.. pandai betoi kan.. kecik2 dah tau guna ipad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman teknologi ina... semuanya canggih... bukan macam kita dulu2... hm...

      Delete
    2. aha..betul tu..dulu2 tu memang tak dak la iPad2 ni kan..haha

      Delete
    3. Jgn kata ipad, komputer yg besar bagak masa zaman ari tu pun tak merasa.

      Delete
    4. hihihi teknologi mmg cepat MF... kita yg tak terkejar...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...