Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, September 19, 2012

Wordless Wednesday #8: Subhanallah...

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Pemandangan yang sangat cantik... Saya sempat snap ketika kami dalam perjalanan ke Terengganu pada raya ketiga yang lalu... Rasa tenang je bila tengok gambar ni... Subhanallah... Sesungguhnya apa yang telah Kau kurniakan kepada kami... segalanya teramat indah... Alhamdulillah, syukur...




20 comments:

  1. Replies
    1. cantikkan?! bukan selalu dpt tgk pemandangan mcm ni...

      Delete
  2. Cantiknya.... sy n hubby pun sk tgk pemandangan camni... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?! mujur sempat capai hp... dapat la beberapa shot...

      Delete
  3. cantik..sll kalau dalam perjalanan mmg nampak..tapi sll lambat nak snapp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ahkan? kusyuk tgk sampai tak tersnap... tapi mujur hari tu teringat...

      Delete
  4. cantik.. selalu kalau nampak pemandangan macam ni tak terlintas pulak nak ambik gambar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..ni pun kebetulan... terpegun... then teringat... sempat snap...

      Delete
  5. kagum & mempersonakan kejadian Ilahi

    ReplyDelete
  6. Cantiknya alam ciptaanNya... Sangat mendamaikan.

    ReplyDelete
  7. subhanallah..cantiknya.. tenang je tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?! Alhamdulillah nikmatNYA untuk kita...

      Delete
  8. permandangan yang sangat indah dan penuh ketenangan :)

    ReplyDelete
  9. kan.. bukan selalu dpt tengok pemandangan macam ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...