Nuffnang Ads

Agoda Ads

Friday, February 21, 2014

Mini Giveaway #6: Pemenang

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam penghulu hari (Jumaat),

Seperti yang telah saya janjikan, saya akan umumkan pemenang bagi Mini Giveaway #6 yang telah berlangsung Isnin-Rabu lalu. Ada berita baik untuk mereka yang telah sudi menyertai Mini Giveaway tersebut... Jeng... Jeng...Jeng... (^_^)

Setelah membaca dan menghayati isi kandungan di dalam buku Cerita Cinta Ahmad Ammar, saya rasa buku ini perlu dikongsi dengan lebih dari seorang. Sukacitanya saya nak menghadiahkan dua buku Cerita Cinta Ahmad Ammar pembaca bertuah blog ini.

Pendek kata pemenang Mini Giveaway #6 yang sepatutnya seorang pemenang, telah menjadi dua pemenang. Saya telah membahagikan jumlah peserta kepada dua kumpulan 1-11 dan 12-23. 

Untuk cabutan undi kumpulan pertama (1-11); undian telah dicabut oleh Faris dan pemenangnya adalah:

Dan cabutan undi kumpulan kedua (12-23); undian telah dicabut oleh Alisya dan pemenangnya adalah:

http://www.salya07.com/

Tahniah kepada para pembaca bertuah blog ini. Mohon jasa baik pemenang untuk emailkan Nama Penuh, Alamat dan Nombor Telefon pada saya, nora1404@yahoo.com, untuk proses penghantaran.

Terima kasih kepada semua yang telah sudi menyertai Mini Giveaway #6, anda semua memang sporting! Moga ada lagi rezeki saya pada masa akan datang untuk berkongsi lebih banyak buku bermanfaat dengan anda semua. Terima kasih semua... (^_^)Y

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


7 comments:

  1. Biar betul?!?!?!?! alhamdulillah bertambah lagi satu koleksi buku. Thank you! tak sabar nak buat review!

    ReplyDelete
  2. Arghhh....saya sedih! Sedih sangat nih tak menang, tak dapat buku!

    Takpalah, redha ajelah... Tahniah pada pemenang2 yang bertuah nih :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...