Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Saturday, August 30, 2014

Rindu Di Bumi Kuantan

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Alhamdulillah, kami dah pun sampai di bumi Kuantan... Rindu betul!! Walaupun menetap kurang lebih 5 tahun je di sini... tetap banyak kenangan... (^_^)

Saya dah sempat ketemu bakal raja sehari tadi... Hantar barang... sekarang bersantai-santai dulu di hotel, sebelum keluar semula bertemu rakan-rakan di sini. Dan insyaAllah malam karang akan sama-sama menjadi saksi pernikahan Eiyta dan bakal suaminya, Azmin...

7 comments:

  1. Replies
    1. Kan?! Lama la juga... byk kenangan di kuantan ni...

      Delete
  2. Bunda belum pernah sampai Kuantan lagi....masa kecik2 dulu biasa duduk kat Mentakab jer...

    ReplyDelete
  3. Teringin nak pergi Kuantan lagi.....nak makan sotong dengan udan g goreng tepung

    ReplyDelete
  4. Belum pernah sampai Kuantan..huhu (kesian sy)...
    lama jgk ye tak jejak Kuantan- 5 thn...

    ReplyDelete
  5. saya lahir dekat kuala lipis pahang
    kampung pun dekat sana
    tapi tak pernah sekali pun sampai kuantan
    kelakar kan =)

    ReplyDelete
  6. Waahh best tu gi tengok kawan ye yang kwen?
    * saya x pernah jalan2 kat Kuantan.
    Pernah gi Gambang je.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...