Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Tuesday, August 26, 2014

Sama Tak?!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam 30 Syawal,

Seawal pagi ni bila buka handphone, tergelak tengok gambar yang kakak saya kirimkan melalui Whatsapp... Sama tak muka Alisya dengan saya masa kecil? (^_^)

Kelakar pulak tengok gambar ni... Bila saya tunjuk pada Alisya, dia tanya saya balik, "kenapa Alisya yang ni tak cantik? (sambil tunjuk gambar saya) Alisya yang ni cantik!!" Adeh, terasa mama tau!! Haha... 

Saya cakap pada Alisya, "ni mama masa kecik... dulu mana ada tudung cantik macam Alisya pakai tu... kalau ada... mesti mama pun cantik." Tak nak kalah tau! Haha...

Bila saya tunjuk pada encik hubby dia kata, "mata tak sama"... Ye la... Mata Alisya sepet macam abah dia... Hehe... Kalau dah nama anak beranak... Mesti la ada iras jugakan?!   (✿◠‿◠)

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


13 comments:

  1. hehe...ada nampak iras akak sikit

    ReplyDelete
  2. ke mana tumpah kuah kalau x ke nasi... ;-)

    ReplyDelete
  3. sekali pandang mmg nampak sama kalau alisya pakai tudung .. nampak sama dgn muka awak... tp klu tenung².. mmg x sama tang mata tu hahahaha.. mcm suami awak cakap.

    ReplyDelete
  4. Comel la.. hehehe...ada iras jugak tue..=D

    ReplyDelete
  5. skali pandang mmg ada iras.. mmg ada..hehe suka jgk tgk kalu anak kita ada iras2 kita kn..

    ReplyDelete
  6. seiras Nora, kemana tumpahnya kuah kan..manis je

    ReplyDelete
  7. nampak sama.. anak beranak la katakan.. kekekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...