Nuffnang Ads

Agoda Ads

Thursday, August 28, 2014

Tak Sabar Rasanya!!! (^_^)

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam 2 Zulkaedah,

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kasih-Nya, salah seorang rakan saya di IKIP dulu telah bertemu soul matenya...

Sejak saya mendapat tahu tentang perkara ini, saya memang sangat-sangat excited!!! Jika Eiyta ada di depan saya... mahu saja saya peluk-peluk dan berkongsi kegembiraan...

Sebelum majlis pertunangan berlangsung... kami banyak berdiskusi tentang banyak perkara... Terima kasih kepada teknologi yang menjadikan kami semakin dekat walau jauh berbatu... 

Tarikh berlangsungnya majlis pertunangan Eiyta, saya tak dapat hadir...Pun begitu, encik hubby bagi juga ruang untuk saya ketemu Eiyta beberapa hari sebelum majlis pertunangannya... Sweet tak encik hubby saya?! Hahaha... 3/6/14 kami ke Kuantan... Eiyta pun tak tahu... Bila dah check in di Hotel Pavilion, Kuantan, lewat petang baru saya beritahu Eiyta yang saya ada di Kuantan. 

Sebelum-sebelum ni kalau saya ke Kuantan, saya akan duduk di homestay milik Eiyta di E'wasih. Tapi sebab tak booking awal-awal, sebab tak sangka pun nak ke Kuantan, so kenalah cari hotel...   

Walaupun dapat ketemu Eiyta sekejap je pada 4/7 lalu sambil breakfast, terubat juga rindu... Alhamdulillah, saya masih dapat melihat gambar-gambar sekitar majlis pertunangan Eiyta dengan bantuan rakan-rakan Bella. Terima kasih bella Ana... (^_^)Y

Ini antara gambar yang dihantarkan bella Ana dari masa ke masa :p 

Alhamdulillah bertunang sudah...
Yang tudung merah tu la Bella Ana... yang bersusah payah
ambil gambar sepanjang majlis tu... TQ Ana...


Yang jadi tak sabarnya, majlis kahwin Eiyta akan berlangsung 31 Ogos ni... Tak lama dah... Beberapa hari je ni... Saya pula yang excited tak ingat... hehehe 

Disebabkan saya dah duduk jauh dari Eiyta... Rasa ralat jugalah tak dapat nak tolong dalam persiapan majlisnya... 

Nak matching color tudung ke... nak siapkan hantaran ke... Semua kami discuss dalam WhatsApp je... Pertolongan saya yang tak seberapa... :(

Apa pun, saya ada benda juga nak sponsor untuk tetamu VIP Eiyta nanti... Saya sponsor Tasbih 33 biji... Saya buat sendiri... dan saya harap Eiyta suka... nanti saya buat entri lain utk tasbih tu yea...

InsyaAllah, saya sekeluarga akan bertolak ke Kuantan pada hari Sabtu 30 Ogos... Moga perjalanan saya dipermudahkan Allah... Amin... Kalau berkesempatan nak juga hadir ke majlis pernikahan Eiyta sebelah malam 30 Ogos tu... 

Moga Allah permudahkan urusan Eiyta dan keluarga dalam menyiapkan persiapan akhir untuk majlis perkahwinan pada Ahad ni... Amin... Amin... Amin...

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


16 comments:

  1. Amin amin amin.. congrats to ur friend. Enjoy the majlis :D

    ReplyDelete
  2. Tahniah...slmt pergi n slmt kembali...

    ReplyDelete
  3. congratulations utk kawan :)

    ReplyDelete
  4. semoga perjalanan selamat & gembira d sana...

    ReplyDelete
  5. saya pula besok sepupu saya bertunang
    pun rasa tak sabar nak pergi
    apapun semoga perjalanan akak sekeluarga dipermudahkan
    selamat pergi dans elamat kembali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq yana dah selamat blk melaka dah pun... alhamdulillah.. hehe

      Delete
  6. ziarah balas, salam kenal semoga ukhuwah berpanjangan...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah! semoga bertemu jalan bahagia hingga ke hujungnya.

    ReplyDelete
  8. Nora.. moga ada kesempatan kita jumpa esok ye. Moga selamat perjalanan n dpermudahkan semua

    ReplyDelete
  9. Hati2 ke Kuantan kak Nora. Mesti eksaited kan bila kawan nak kahwin. hehe.

    Akk di tag sini. Hehe.

    http://www.schanazri.com/2014/08/mini-merdeka-giveaway.html

    ReplyDelete
  10. Idea bagus jugak tu NK.....tasbih 33 biji....dapat jugak tempias pahalakan ...

    ReplyDelete
  11. Tahniah buat mereka... wahh.. best nya NK sponser tasbih tu..cantik.. trend skrg kan.. org bagi doorgift Yasin @ Tasbih...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...