Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Sunday, August 31, 2014

Tahniah Eiyta dan Azmin

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam Merdeka,

Alhamdulillah syukur malam semalam Eiyta dan Azmin telah selamat disatukan dengan sekali lafaz... Tumpang seronok dan bersyukur atas nikmat berkeluarga yang Allah berikan pada Eiyta dan Azmin. Dengan iringan doa, agar jodoh mereka berkekalan hingga ke jannah... Amin...

Awal-awal lagi saya dah minta untuk duduk jauh dari Eiyta sepanjang majlis akad nikah dijalankan, walaupun Eiyta minta saya duduk di sebelahnya... Kenapa?! Entahlah... lately ni saya berhati tisu... hahaha... Saya mudah tersentuh walaupun tengok cerita kartun!! So, daripada saya yang over sok sek sok sek sebelah Eiyta, baik saya duduk jauh sikit...

Moment yang paling saya tersentuh hati adalah ketika melihat wajah ibu dan ayah Eiyta sebaik Azmin melafazkan akad... Agaknya begitulah wajah arwah mak dan ayah saya jika mereka berkesempatan melihat saya dan encik hubby disatukan dulu... Melihat Eiyta bersalaman dan berpelukan dengan ayahnya membuatkan saya rasa terharu... Ayah, walaupun berjiwa lelaki... tetap juga rasa berat untuk melepaskan anaknya. Moment yang sangat berharga!

Tahniah Eiyta dan Azmin... Selamat melangkah ke alam baru... Selamat berkenalan dan berbahagialah antara satu sama lain... Amin...




22 comments:

  1. Tahniah dan selamat pengantin baru...buat mempelai

    ReplyDelete
  2. congratulation buat depa... semoga terus bahagia.

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru kpd kedua dua pasangan dan bahagia menempuh dugaan bersama dan kekal hingga ke akhir hayat amin

    ReplyDelete
  4. Pengantin merdeka..Tahniah untuk depa..

    ReplyDelete
  5. Selamat pengantin baru buat mereka berdua...
    Semoga mereka dilimpahkan rahmat dan sentiasa dimurahkan rezeki :)
    Betul lah NK... makin umur bertambah, rasa makin sensitif pulak.. Tgk cerita rindu awak 200% pun menangis sampai bengkak2 mata... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kan nur... ye la... mmg sbb faktor usia... heheheh

      Delete
  6. Semoga jodohnya berkekalan hingga ke syurga!

    ReplyDelete
  7. Blogwalking sini :)

    Jangan lupa join segmen ABM juge
    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/09/segmen-giveaway-merdeka-hari-malaysia.html

    ReplyDelete
  8. Tahniah dan selamat pengantin baru buat mempelai..semoga bahagia hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete
  9. Tahniah! Bukan lagi Miss Eiyta lepas ni.. Puan okay! :D

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah....selesai sudah acara akadnya.....cantik2 barang hantarannya...

    ReplyDelete
  11. Tahniah dan selamat pengantin baru buat mrk.. moga kekal hingga ke Jannah.. :)

    ReplyDelete
  12. saya pun samalah lately
    dah jadi kristal hati saya, mudah yersentuh walau untuk perkara mudah
    lagilah sekarang ni sejak berjauhan dengan afif dan aisyah, nak menagis aje
    apapun selamat pengantin baru buat sahabat kak nora
    moga berbahagia hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete
  13. Selamat pengantin baru buat mereka.

    ReplyDelete
  14. Selamat pengantin baru buat mereka.
    Berhati tisu?
    Hehe..first time dengar.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...