Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, May 20, 2014

Lawatan Blogger Ke Kilang Mamee Chef

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,


Saya dapat invitation dari Nuffang untuk mengikuti lawatan ke kilang Mamee Chef pada 31 Mei ni di Melaka... Sayangnya saya tak dapat nak join, memandangkan ada jemputan kenduri yang perlu saya penuhi... (sebab jemputan kenduri itu terlebih dahulu saya terima...) Tak de rezeki saya la nak bersama rakan-rakan blogger yang lain...

Kilang Mamee Chef ini dekat juga dengan rumah saya sekarang ni... Selalu juga lalu depan kilang ni kalau nak ke MiTC dan Ayer Keroh... Kedai-kedai/gerai-gerai di sekitar Melaka ni boleh dikatakan hampir semua papan tandanya ditaja oleh Mamee... Kilangnya pun agak besar...

Apa pun, saya doakan perjalanan lawatan bloggers dari Kuala Lumpur ke Melaka selamat... dan moga semuanya dipermudahkan Allah... InsyaAllah kalau ada peluang dan ruang masa, next time kalau ada invitation lagi, boleh la saya join...

Terima kasih Nuffang atas jemputan... Maaf saya tak dapat join... Next time InsyaAllah...

Nota kaki: Broadband limit dah habis... lambat sikit la saya buat kunjungan balas ke blog anda semua ya... Terima kasih in advance... (✿◠‿◠)

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


35 comments:

  1. saya pun dapat invitation ni.. banyak kelebihan kalau join. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?! kalau ada masa boleh la join... awak join ka? saya hari kejadian berada di KL.. huhu

      Delete
  2. laaa dekat dgn umah akak je ke...

    saya puna da dapat, dorg call n emel tapi x g pun... biasalah, saya mls sikit nak joint event2 yg jauh2 yg kena tinggal ank2 ni... hihii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul... mmg susah kalau kena tinggal anak2 ni ina...

      Delete
  3. ramai yg dapat invitation ni ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuota hanya utk 60 org bloggers... ramai juga tu...

      Delete
  4. cik pon dpt..tp xdapat g..jauh..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...next time kalau dekat2 bolehla join kan NN.. heheh

      Delete
  5. ada dapat jugak invi tu. tapi x tahu la diterima atau tak . hihi. best kalau dapat pergi sana tu. boleh kenal2 dgn blogger yg pegi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah... HH pegi dah reply ya..?! best2... boleh kenal2 dgn blogger2 lain... :D

      Delete
  6. Tahniah. Tapi sayang tak dapat pergi.

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  7. bestnye ye, tak dapat invatation
    tak glemer kot...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh... ye la tu yana tak dapat invitation...!!

      Delete
  8. mula2 nak join, pastu tak jadi. hehe!! :)

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. best... tapi tak dpt pi pun... huhu

      Delete
    2. Ps...video aktiviti minggu orientasi utk tyaran pda mjlis pnutup nnti...

      Delete
  10. wahh syiok tu lau dpt p..msti dpt mamee free =D

    ReplyDelete
  11. Yes. Tiap ari nak gi keje lalu depan kilang ni :-)
    Best if dpt join. Holiday luar melaka...

    ReplyDelete
  12. best nya NK dpt invitation ni...tp x da rezeki nk p pla kn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itula pasal... xde rezeki... next time maybe...

      Delete
  13. singgah sini.. bestnya dpt jemputan. lama xjalan2 kt melaka.

    ReplyDelete
  14. Wah. Bagusnya. Selamat bersiar2. hehehe

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  15. saya dapat jugak, tp x dpt join ada kenduri huhuhuu

    ReplyDelete
  16. Alahai bestnya, tak boleh ganti tempat ke? hehe..
    the best thing is mesti dapat freebies mamee.. omnomnom

    ReplyDelete
  17. Tulah dapat jugak invitation tp biasalah..dah berfamily ni mcm susah sikitkan NK...Mamee ni mmg faveret masa kecik kecikkan...

    ReplyDelete
  18. Dapat juga jemputan ni.. tapi tulah jauh sgt nak pergi.. klu dekat nak jugak ikut.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...