Nuffnang Ads

Agoda Ads

Monday, May 05, 2014

Nescafe Smoovlatte!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Bukan budak-budak je yang terpengaruh bila tengok iklan kat TV... Mak budak pun boleh terpengaruh tau...!! (^v^)

Dulu masa iklan LA Coffee dok tak jemu-jemu tayang kat TV, saya terpengaruh juga... 'TER'beli la juga... hehe nak melepaskan rasa je pun... :p

Ni bila tengok iklan Nescafe Smoovlatte ni kat TV... rasa macam nak pergi kedai terus!! Dah beberapa hari saya tengok iklan ni di TV, setiap kali tu la rasanya terliur-liur dah... 

So, kebetulan saya menyinggah isi minyak kereta di Shell tadi, saya pun gagah la masuk dalam kedainya semata-mata nak beli air ni.

Akhirnya dapat juga rasa... Saya beli sebotol je pun... Kata nak rasakan?! :p

Rasanya lebih kurang je dengan Nescafe Latte yang dalam tin tu... cuma yang ni versi botol... Sebotol ni (190ml - sikit je tau!! Dua tiga kali teguk dah habis (∩︵∩) ) harganya RM2.80 (di Shell la... rasanya kalau kat kedai lain mungkin murah sikit...)

Kepada peminat-peminat coffee tegar macam saya ni... boleh la try Nescafe Smoovlatte ni...

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


11 comments:

  1. peminat coffee ni ... nasib baik ada jual kat shell yer ...

    ReplyDelete
  2. tak pernah rasa lg ni...noe mmg peminate nescafe..mesti kena rasa gak nanti ni..

    ReplyDelete
  3. Oh nescafe smoovlatte nie memang terbaik la.. memang malam kalau ada kerja memang minum ni nak siapkan huhuuuu :D

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/05/kembara-england-part-7-natural-history.html

    ReplyDelete
  4. saya kurang la akak.tapi kalau nk mencubok je hahaha
    sikit je la kan mcm tak puas laa pulak ye bila dpt 3 teguk aje...

    ReplyDelete
  5. iols tgh preggy ni
    mmg elak mnm yg berkafein
    tp iols ni peminum kopi tegar
    mn leh ilang sekali sekali bolehlahhhh
    sedapnya nescafe huwaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. aida tegar nescafe but hanya nescafe original :-)
    yg lain kurang minat...

    ReplyDelete
  7. saya lately baru berjinak-jinak dgn coffee… nak elak mengantuk masa belajar… tapi mcm tak jalan jer, huhuhu

    ReplyDelete
  8. Nasib baik kita tak minum Nescafe...kalau tak kita pun addicted kot..

    ReplyDelete
  9. cam sedap je tgok...lum minum lagi..

    ReplyDelete
  10. namanya memikat la.. tak pernah rasa lagi ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...