Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, May 06, 2014

Suka-suka! (^_^)

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Jumpa dalam Facebook... 


Katanya tiga perkataan pertama yang kita jumpa berkait dengan tahun 2014 kita... (sila jangan percaya!!! ini saja suka-suka) Tiga perkataan pertama yang saya jumpa adalah LOVE, HEALTH & INTELLIGENCE. Jom cari tiga perkataan anda!


Sejak beli buku Wordsearch bawah ni dekat The Big Bad Wolf @ MITC, Melaka... Seronok sangat saya mencari perkataan :p Faris dan Alisya pun excited cari perkataan... Apa yang saya nampak, bila AF saya buat latihan wordsearch ni, mereka lebih fokus! Yang mana bagus untuk mereka. Bagus juga untuk kita... 




Nota kaki: Kadang-kadang saja cabar diri sendiri dengan letak timer. Tengok berapa minit dapat selesaikan words dalam senarai satu-satu puzzle! Seronok!

* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


15 comments:

  1. Love, success dan Intelligent…
    Aisyah pun suka layan word search ni… tapi dia suka layan dekat tab…. buku2 word search yg saya beli langsung tak disentuhnya… huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Like! :D Kenalah dgn nur :D
      Saya dah lama stopkan penggunaan tab sejak Faris masuk sekolah... Sebab tu banyakkan buku2 utk dia beraktiviti... ;)

      Delete
  2. saya jumpa LOVE, BEAUTY & HEALTH! =)

    ReplyDelete
  3. yeah.. saya jumpa TIME, POPULAR, POWER .. best best ,, 2014..

    ReplyDelete
  4. saya jumpa LOVE , BEAUTY , YOUTH . my anak buah ada beli . masih tak habis lagi buat ...

    ReplyDelete
  5. ida jumpe love je. terus tak pandang yg lain HAHHAHHAHHHA

    ReplyDelete
  6. Salam kenal nora...kita pun suka challenge myself..yang ni kita jumpa health, love, success, intelligence, freedom, power, experience, humor. wah dah terlebih pulak ..he..he

    ReplyDelete
  7. LOVE, POPULAR & INTELLIGENCE..ngeeee =D

    ReplyDelete
  8. love, popular and freedom.. beshnya mohon share ye

    ReplyDelete
  9. Bunda jumpa LOVE..SUCCESS....INTELLIGENCE...

    ReplyDelete
  10. noe selalu benda wordsearch ni tuk anak2....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...