Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, April 03, 2013

Takziah Buat Abil...

Bismillahirrahmannirrahim 
Assalamualaikum & salam ziarah,

Setiap kali ada entri terbaru dari Warkah Buat Isteri, tidak pernah jemu saya membacanya... Ada kalanya ketawa, ada kalanya tersengih... ada kalanya menitis air mata... Tersentuh dengan setiap kata yang dituliskan oleh Abang Abil... Suami yang satu dalam sejuta... 

Dikhabarkan di dalam FB: Dana Sinar Fauziah, semalam (2 April 2013) isteri kesayangannya telah kembali ke rahmatullah... (Innalillahi wa innailaihirojiun...) Semoga roh kak Fauziah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman... Buat abang Abil juga... Moga tabah dan redha dengan pemergian kak Gee... 

Untuk info lanjut sila baca di sini... (tak sanggup pula nak menulis tentang pemergian kak Gee ni...)




12 comments:

  1. Innalillahi wa innailaihirojiun......alfatihah!

    ReplyDelete
  2. i baca berita pemergian Gee dalam sinar harian hari ini, rabu 3 april 2013...

    alfatihah to Gee
    takziah to Abil

    ReplyDelete
  3. Al fatihah..

    Betul Nora, tetiap kali ke blog Abil then baca, ada bermacam rasa...

    Tapi yang pasti setiap yang datang pasti akan pergi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu MF... sedih juga dpt berita tu...

      Delete
  4. kisah yg cukup membuatkan kita terharu.semoga pasangan ini bertemu di syurga nti..:)

    ReplyDelete
  5. Ye...selalu jugak baca blog dia ni....al-fatehah utk arwah...moga ada hikmah disebaliknya

    ReplyDelete
  6. al-faihah moga roh isterinya dicucuri rahmat.. ssh nak jumpa suami mcm ni kan...

    ReplyDelete
  7. semoga arwah isteri Abil di tempatkan di kalangan org2 yg beriman...

    ReplyDelete
  8. moga arwah ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman dan diampun setiap dosannya..amin..dan al-fatihah..moga en.abil tabah hadapi dugaan..

    ReplyDelete
  9. Innalillah... Sedihnya.. Saya pernah baca blog blogger Abil ini tahun lepas..itu pun sebab kawan yang beritahu. Memang tabah sungguh encik Abil ini kan kak. Semoga arwah di tempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...