Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, April 17, 2013

Mini Giveaway #3: Pemenang

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Alhamdulillah Mini Giveaway #3 yang saya anjurkan baru-baru ni telahpun ada pemenangnya... So, dengan ini saya umumkan pemenang bagi giveaway ini. Pemilik buku-buku di bawah adalah...

No. 8:
http://www.ainizakaria.my/
 
No. 11:
http://masyaamiraaimie.blogspot.com/


No 18:
http://cyanxkamo.blogspot.com/


Tahniah buat semua pemenang cabutan undi... Moga anda akan mendapat manfaat daripada buku-buku yang saya hadiahkan ini... Mudah-mudahan... ^_^

Dan tidak lupa juga, terima kasih banyak-banyak kepada semua yang sudi join giveaway ni... Anda semua memang sangat supportive

Pemenang diminta untuk emailkan alamat pada saya ya... di nora1404@yahoo.com. 


28 comments:

  1. ya allah... terima kasih sgt.. x sangka dapat buku tu... mmg hajat hati nak buku tu pun.. nnt sy emailkan alamat..

    ReplyDelete
  2. alhamduliilah dpt smart heart,,xsabar nk baca

    ReplyDelete
  3. Rezeki saya..Alhamdulillah. Terima kasih kak. Tahniah buat semua pemenang. Nanti saya emailkan alamat. ^____^

    ReplyDelete
  4. Tahniah la kepada pememang..hehe...

    ReplyDelete
  5. tahniah pada yg menang..hehe..nnt buat lagi segmen bagi hadiah buku ya..ehehe

    ReplyDelete
  6. alahai xde rezeki.anyway tahniah kat pemenang! :)

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada yang menangkan...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum ... tahniah kepada yang menang ...

    ReplyDelete
  9. Tak der rejeki. Tahniah buat pemenang.

    ReplyDelete
  10. Tahniah buat yang berjaya ye.. ala, terlepas segmen ni... :)

    ReplyDelete
  11. tahniah buat yana n pemenang yg lain..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...