Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Thursday, April 25, 2013

Tak Pernah Percaya!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Saya dapat email ni... (kalau rajin baca)... Jika betul, dia sedang sakit, saya doakan agar dia segera sembuh... Yang penting saya tak pernah percaya pada email seumpama ini...



20 comments:

  1. Fahz pun banyak dpt email mcm nie.Nie la taktik org utk mempergunakan kita.abaikan je lah..dunia sekarang mcm2 taktik nak memperdayakan org.. :)

    ReplyDelete
  2. Ada jugak manusia mcm ni...
    Jgn percaya...nnt kita plk ditipunya...

    ReplyDelete
  3. macam menipu ja kan kak? wallahualam la..
    thanks share kak email mcm nie..huhu.. kalau tak ddedahkan mmg tak menahu la..sya kan cetek ilmu sikit..hehe

    ReplyDelete
  4. saya pernah jugak dapat email camtu tapi memang tak layan lahh hihi..

    ReplyDelete
  5. sama la kita nora...noe pun takkan percaya email2 camni...

    ReplyDelete
  6. biasa saya dapat dalam bahasa Inggeris...banyak kali dapat...abaikan je..

    ReplyDelete
  7. Saya pun xpercaya, selalu dpt terus delete...

    ReplyDelete
  8. email spam tu sajer jer tu.... banyak beno orang kaya sakit...bselalu sangat dah dapat email gini..abaikan jerla...

    ReplyDelete
  9. saya pun selalu dapat.. tapi, yg saya tak faham.. ada juga orang yg percaya, hurm....

    ReplyDelete
  10. Saya pun biasa dpt emel gini...cam2 cara diorg nie...huhuhu

    ReplyDelete
  11. banyak kali jugak dpt email macam ni..

    Terus delete. haha!

    ReplyDelete
  12. Betul kak..saya pun selalu dapat email macam itu..kalau dikira boleh jadi jutawan saya..hehe..ye lah dah ramai nak menderma kononnya.

    ReplyDelete
  13. hehe dah biasa sgt kot taktik macam ni..dh macam2 nama dah sy dpt melalui email

    ReplyDelete
  14. syt byk dpt emel camni.. tp sy terus delete.. hihi

    ReplyDelete
  15. Macam macam orang nak menipu sekarang nikan NK

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...