Nuffnang Ads

Agoda Ads

Sunday, April 14, 2013

Alhamdulillah Syukur...


Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah, 

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNya, hari ini meningkat seusia lagi umur saya... Tahun ni yang ke-33... Alhamdulillah...

Banyak yang saya dah lalui dalam tempoh 33 tahun ni... Cabaran, dugaan, ujian, happiness dan macam-macam lagi... Apa pun saya sangat bersyukur atas semuanya... 

Apa yang saya harapkan dari hari lahir tahun ini:
- Moga tahun ni lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya... 
- Moga Allah tetapkan Iman dan berikan saya kekuatan dan permudahkan dalam usaha saya memperbaiki diri...
- Moga Allah kurniakan kesihatan yang baik untuk saya mendidik dan melihat AF membesar... 
- Moga saya dapat menjadi isteri yang terbaik buat Encik hubby...
- Moga Allah melapangkan rezeki buat kami sekeluarga...
Amin... Amin... Ya rabbal alamin... 

Terima kasih banyak-banyak kepada semua yang sudi mendoakan saya baik di FB mahupun SMS/Whatsapp... Moga Allah juga memberkati anda semua... Amin... Terima kasih banyak-banyak... 


5 comments:

  1. alhamdulillah slmt ulg thn kelahiran.smga Allah berkati usia & kshtn,dimurahkan rzki,dipermudahkan sgla ursn amin....:)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..hehe..dah 33 tahun dah.. ^^

    moga impian2 diatas tu tertunai.inshaAllah..

    ReplyDelete
  3. Aamiin atas doa doa Nk tu...
    Hepy bezday ye NK....33 masih muda...cepat cepatlah tambah anak tu!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...