Nuffnang Ads

Kuih Raya! (^_^)

Agoda Ads

Sunday, April 07, 2013

Faris High Fever

Day 2 @ Room 805, Pantai Hospital Ayer Keroh

Updated
Alhamdulillah, dari ujian makmal, najis dan urine Faris adalah normal... Begitu juga dengan report x-ray, juga normal... Cuma temperature/demam yang tak turun... Lebih-lebih lagi waktu malam... Moga Faris segera sembuh... Amin...


Keletihan lepas makan ubat...
Awal pagi hari kedua di wad...

19 comments:

  1. Alahai Sian faris.. Semogq cepat baik demam tu ye..

    ReplyDelete
  2. get well soon, dear. aunty anak beranak pun baru baik demam

    ReplyDelete
  3. Kesian tengok Faris... semoga cepat baik yer, amin!

    ReplyDelete
  4. Semoga adik Faris cepat sembuh...

    ReplyDelete
  5. maybe cuaca kot..huhu..apapun moga adik cepat sembuh..nanti kesian alisya tak ada kawan nak main

    ReplyDelete
  6. faris kenapa sebenarnya sampai tgn mcm tu... apapun semoga demamnya cepat sembuh..

    ReplyDelete
  7. semoga cpt kebah demam faris.boleh cpt keluar wad..

    ReplyDelete
  8. Moga Faris cepat sembuh ya..
    Ada mama yg baik tolong jaga, InsyaAllah cepat sembuh nya..amin!

    ReplyDelete
  9. semoga cepat sembuh dan diberikan ksihatan yg baikk..aminnn :)

    ReplyDelete
  10. Ya Allah.. siannya faris... mesti susah hati kan kak.. anak2 demam sikit2 pun kita risau bkn main.. ni dmam camni sampai masuk wad, lagilah...

    ReplyDelete
  11. Kesian adik comel..demam teruk ye kak.

    ReplyDelete
  12. Musim demam ni.....smoga cepat sembuh Faris!

    ReplyDelete
  13. Alahai siannya...teringat anak okje dulu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...