Nuffnang Ads

Bookcafe (^_^)

Agoda Ads

Tuesday, June 25, 2013

MasterChef Selebriti Malaysia 2


Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah

 
Tak sabar rasanya nak tengok final Masterchef Selebriti 2 malam ni... Tak sangka Syura dapat masuk final... Pada awalnya saya jangkakan Che Ta dan Celina... Tapi itulah dikatakan rezeki... Siapa-siapa pun layak untuk ke final. 

So, this time saya sokong Syura... Sebab saya rasa dia sangat kuat semangat menghadapi semua ujian hinggalah melayakkan diri ke final. Syura nampak sangat rendah diri... Dia tahu dia memasak tidak sehebat Celina dan Che Ta... Tapi dia tetap berusaha melakukan yang terbaik dalam setiap hidangan yang dimasak.

Hidangan Syura yang melayakkannya ke final.
Dapat markah tertinggi tau! Sedapnya!
Hidangan Celina.... Nampak sedap!!

Apapun, nantikan siaran MasterChef Selebriti 2, jam 9.00 malam ni di Astro Ria (104) dan Mustika HD (134)... It's final!! (^_^)

Cantiknya Syura ni... Subhanallah...
Sumber gambar: FB MasterChef Malaysia
 
* * *

Tupperware Kiyter sedang merekrut ahli baru dalam team kami. 
Nikmati diskaun sehingga 25% sebagai ahli (atas barangan Tupperware dan Nutrimetics) dengan yuran keahlian hanya RM70.00.
Jom Sertai Kami! ^_^

7 comments:

  1. suka tengok syura sebab cantik..masak pun ok. Celina tu memang dari minggu2 awal pun dah agak dia boleh masuk final..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantikkan syura... rasa tenang je tgk muka dia...

      Delete
  2. Saya rasa Celina juara kot... :D

    ReplyDelete
  3. syura.. underdog but lastly kebaboo.. ! hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah buat syura.
    rezeki beliau kan

    dah lama tak tgk syura menyanyi kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...