Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, June 05, 2013

Wordless Wednesday #26

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Masa kami bercuti di Kuantan, sempat juga kami singgah di Teluk Chempedak... Lama pula rasanya tak ditiup angin pantai dan mendengar bunyi ombak yang mengasyikkan. Terasa tenang sangat... 

Sambil-sambil tu kami cuci mata melihat gerai-gerai yang menjual toys, keychain, gelang dan bermacam lagi barang jualan kreatif. Dalam tengok-tengok tu, saya berkenan juga dengan gelang (boleh letak nama) yang comel... Then, encik hubby pun belikan untuk Alisya... 

Comel je tengok Alisya pakai gelang tu... Tapikan... tapikan... saya dah tak jumpa gelang tu... Tah mana la Alisya letak... Sebab dia suka buka gelang tu... Nasib baik saya sempat ambil gambar hari tu... :-( Tak pe lah Alisya... Nanti mama kemas rumah... Mungkin akan jumpa balik gelang tu...




12 comments:

  1. Macam itulah budak kan Nora. Bila pakai-buka-pakai-buka entah dimanalah dia letak. Bila kemas nanti jumpalah balik

    Cantik... tempat kakak tak adalah.

    ReplyDelete
  2. ada la tu kak...tersorok kt mn2... jgn termsk dlm mesin basuh udah lerrr ;-)

    ReplyDelete
  3. hehe comey sgt!! (nk jugak!)

    biasanya bnda ilg ni,kalo kita xcari ada la..toksah cari la kak..:p

    ReplyDelete
  4. eh hilang pulak gelang alisya?dulu2 sy pun suka gelang yg ada nama macam ni

    ReplyDelete
  5. Cari slow2... ada la tu selit kat mana2

    ReplyDelete
  6. wah, cantik gelang Alisya... rindu nak dengar deruan ombak jugak :(

    ReplyDelete
  7. sweet, anak2 memang sama je kan.. masa nak dapatkan tu memang beria2 lah, tapi bila dah dapat emmm... suka2 dia je letak kat mana2.. :)

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah.. kalau rezeki anak solehah ni, mesti jumpa punya :-)

    ReplyDelete
  9. Cute gelang tu. Salah letak kot. Harap2 boleh jumpa balik.

    ReplyDelete
  10. Tulah pasal NK anak OKje yg dah besar tu pun suka gak mengendeng nak membeli gelang macam tu kalau berjalan....tapi bukannya nak simpan...tah mana mana diletaknya!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...